El nou logotip conserva, amb mínims canvis, l’isotip original dissenyat per Daniel Olmo.
Cèsar Amiguet ha redissenyat el logotip del Col·lectiu Ovidi Montllor per millorar-ne l’adaptabilitat. El nou logotip conserva, amb mínims canvis, l’isotip original dissenyat per Daniel Olmo: l’accent obert enquadrat que s’ha convertit amb el temps en l’element més memorable de la marca. En el mateix espai, el nou logo ofereix un major contrast i visibilitat, i la simplificació formal i cromàtica facilita el seu ús en escales reduïdes.
En el rebranding del COM, Amiguet utilitza la tipografia Obviously (Oh no Type Co.) que s’ha usat en tota la comunicació al llarg dels darrers tres anys substituint la lletra O pel símbol del Col·lectiu, també en la pàgina web (elcom.cat).
El Col·lectiu Ovidi Montllor organitza des de l’any 2006 els Premis Ovidi de la música en valencià, incorporant des del 2010 la categoria Millor Disseny, i pel seu jurat han passat professionals del disseny gràfic com ara Ibán Ramón, Cristina Alonso (Fase Estudio), Dídac Ballester, Raquel Navalón, Xavi Calvo i Diego Mir, entre d’altres.