Braindmedia crea la nova campanya per l’IVC

L’Institut Valencià de Cultura posa en marxa la campanya de publicitat i imatge ‘Reconnectem amb la cultura’, amb l’objectiu de reactivar el consum cultural.

La campanya inclou insercions publicitàries, publicacions en xarxes socials i cartelleria desplegada en els diferents canals de l’Institut Valencià de Cultura per a reivindicar la cultura com l’element d’unió que aconseguix reconnectar la població, entre ells i amb els diferents espectacles.

A partir d’una retícula de punts que simbolitzen tant les persones com les localitats d’un teatre, es generen connexions que donen lloc a diferents icones de les disciplines culturals.

D’esta manera, la campanya convida l’espectador a reconnectar amb la cultura en totes les seues formes i a nodrir-se amb les diferents propostes que es programen en la Comunitat Valenciana, incloent els espais propis de l’Institut Valencià de Cultura a Peníscola, Castelló de la Plana, València i Alacant i tots els municipis que formen part del Circuit Cultural Valencià, a més de la resta d’oferta cultural pública o privada.

Esta campanya se suma a les diferents iniciatives de suport als sectors culturals afectats per la riuada i al sector de les arts escèniques amb una major inversió en ajudes i en el Circuit Cultural Valencià.

Cultura preveu incrementar la inversió en les arts escèniques en aproximadament 1,5 milions d’euros i la convocatòria del Circuit Cultural Valencià de 2025 comptarà amb un augment entorn dels 500.000 euros, la qual cosa suposa un increment del 25 % respecte a 2024.

El disseny de la campanya ‘Reconnectem amb la cultura’ ha anat a càrrec de l’agència de disseny i imatge valenciana Braindmedia Studio, amb seu a Catarroja, professionals que han vist afectades les seues instal·lacions i la seua activitat per les inundacions.