«Tornem», la campanya de suport al xicotet comerç desenvolupada per Migue Martí

El dissenyador Migue Martí llança una campanya de suport al comerç local i la xicoteta empresa amb el hashtag #Tornem.

Fotografia: Òscar Garrido 

La situació excepcional generada per la pandèmia ha trastocat l’economia, ha afectat milers de treballadors i ha produït una crisi sanitària sense precedents. En aquest context d’aturada generalitzada, les petites i mitjanes empreses han hagut de tancar i s’han vist immerses en la incertesa. La concentració del consum online, i la riquesa que genera, en grans empreses i multinacionals i la compra massiva de productes d’alimentació en grans superfícies, posa en greu perill el sosteniment dels treballadors de milers de botigues, restaurants, llibreries, forns, entitats culturals, etc.

El dissenyador Migue Martí ha volgut llançar una campanya de suport al comerç local i les xicotetes empreses, que són els vertaders dinamitzadors de la nostra economia i els que generen més oportunitats laborals en els nostres pobles i ciutats. El missatge es transmet a través d’una sèrie de cartells directes i senzills, amb eslògans com ara “Compra productes locals”, “Menja al bar del teu barri” o “Consumeix cultura”. 

Descarrega de bades la campanya

Poden descarregar-se gratuïtament en https://bit.ly/tornem, imprimir-se i col·locar-se en els comerços dels nostres barris i municipis. A més, per tal de maximitzar-ne la difusió, es convida a compartir-los a través de les xarxes amb les etiquetes #Tornem i #Volvemos. “Ajuda els teus veïns. Ajuda’t a tu mateix”.