El dissenyador Migue Martí llança una campanya de suport al comerç local i la xicoteta empresa amb el hashtag #Tornem.
Fotografia: Òscar Garrido
![](https://dissenycv.es/wp-content/uploads/2020/05/dissenycv-migue_marti-tornem-1-1.jpg)
La situació excepcional generada per la pandèmia ha trastocat l’economia, ha afectat milers de treballadors i ha produït una crisi sanitària sense precedents. En aquest context d’aturada generalitzada, les petites i mitjanes empreses han hagut de tancar i s’han vist immerses en la incertesa. La concentració del consum online, i la riquesa que genera, en grans empreses i multinacionals i la compra massiva de productes d’alimentació en grans superfícies, posa en greu perill el sosteniment dels treballadors de milers de botigues, restaurants, llibreries, forns, entitats culturals, etc.
![](https://dissenycv.es/wp-content/uploads/2020/05/dissenycv-migue_marti-tornem-2-1.jpg)
El dissenyador Migue Martí ha volgut llançar una campanya de suport al comerç local i les xicotetes empreses, que són els vertaders dinamitzadors de la nostra economia i els que generen més oportunitats laborals en els nostres pobles i ciutats. El missatge es transmet a través d’una sèrie de cartells directes i senzills, amb eslògans com ara “Compra productes locals”, “Menja al bar del teu barri” o “Consumeix cultura”.
Descarrega de bades la campanya
Poden descarregar-se gratuïtament en https://bit.ly/tornem, imprimir-se i col·locar-se en els comerços dels nostres barris i municipis. A més, per tal de maximitzar-ne la difusió, es convida a compartir-los a través de les xarxes amb les etiquetes #Tornem i #Volvemos. “Ajuda els teus veïns. Ajuda’t a tu mateix”.
![](https://dissenycv.es/wp-content/uploads/2020/05/dissenycv-migue_marti-tornem-3-683x1024.jpg)