La proposta de l’Ajuntament de València ve de la mà de la signatura de l’estudi Nou Branding.
![](https://dissenycv.es/wp-content/uploads/2022/05/dissenycv-nou-branding-ciutat-creativa-32-2.jpg)
L’Estratègia Urbana València 2030 naix de la necessitat de repensar el model de ciutat per al futur, al mateix temps que aglutina a àrees molt diverses de la societat per a fer-les partícips dels diàlegs destinats a fer els canvis ideats en el camí cap a la dècada vinent.
Per això, des de l’Ajuntament de la ciutat i amb la signatura de Nou Branding s’ha presentat la imatge que acompanyarà a aquesta iniciativa en les pròximes canelles, la marxa de les quals començarà al maig amb el Fòrum Urbà València 2030. L’objectiu és obrir l’Estratègia Urbana València 2030 a la ciutadania perquè siga un projecte viu capaç d’adaptar-se als canvis que vindran al llarg de la dècada vinent.
![](https://dissenycv.es/wp-content/uploads/2022/05/dissenycv-nou-branding-ciutat-mediterranea-20-2.jpg)
Lletra V
Sota el símbol de la lletra V s’engloba el lema ‘Construint futur’, que remarca la cerca constant de la millora de l’urbs fent-la més sostenible i saludable, més emprenedora, pròspera i compartida, més mediterrània i creativa. València convertida en símbol, amb una V que representa la àrea metropolitana, l’àrea d’actuació de les línies de treball que existeixen i existiran sota el paraigua València 2030+ Estratègia Urbana.
Així mateix, es representa a la ciutat com a contenidora de tot el realitzat fins ara, amb una governança d’innovació basada en Missions per a aconseguir els Objectius de Desenvolupament sostenible.
![](https://dissenycv.es/wp-content/uploads/2022/05/dissenycv-nou-branding-ciutat-prospera-emprendedora-14-2.jpg)
Gamma cromàtica
La connexió a nivell formal amb el projecte Misions 2030 es presenta en l’estil fotogràfic i en la gamma de color, compartint els mateixos colors en Ciutat Saludable (roig), Ciutat Compartida (morat/violeta), Ciutat Sostenible (verda).
Una marca que s’adapta a les diferents mirades de l’Estratègia Urbana i que permetrà als ciutadans i ciutadanes identificar millor cadascuna de les actuacions. Un VALÈNCIA 2030+, que orienta a pensar en l’horitzó 2030 i més enllà, perquè els projectes de ciutat van molt més lluny d’una legislatura.
![](https://dissenycv.es/wp-content/uploads/2022/05/dissenycv-nou-branding-ciutat-saludable-2-2.jpg)
Missatge i tipografia
Un missatge “CONSTRUINT FUTUR” que defineix allò al qual s’aspira: crear la possibilitat d’un futur millor a la ciutat de València per a les següents generacions.
La tipografia triada ha sigut una Sans Serif amb punt tècnic, innovadora però amb un toc personal, humà. Amb llegibilitat, versatilitat i capaç d’adaptar-se a mitjans impresos i en línia.
La conclusió de la marca és la versatilitat i flexibilitat, que s’adapta a la pluralitat de veus i mirades que combinen a la ciutat. I que està pensada per a perdurar i adaptar-se a la pròpia evolució de l’Estratègia Urbana 2030.