Diego Mir desenvolupa la campanya gràfica «No sóc el teu joguet»

Campanya promoguda per l’Ajuntament de València.

La campanya gràfica «No sóc el teu joguet», promoguda per l’Ajuntament de València i dispensada per Diego Mir, té com a finalitat llançar un missatge de responsabiliat a la ciutadania, especialment als pares i mares, i conscienciar els xiquets i xiquetes de la importància de la decisió d’incorporar un animal a la família per la responsabilitat que suposa.

Per al disseny de la campanya s’han creat cinc variants de cartells, cadascún amb un animal diferent, que corresponen als tipus de mascotes més habituals i populars entre els xiquets. Les il·lustracions s’han creat amb fotografies, utilitzant blocs de construccions infantils de fusta, i donen com a resultat figures geomètriques molt sintètiques però fàcilment identificables. El fet d’utilitzar blocs de construccions fa que la campanya es relacione amb edicions anteriors, les quals també contenien blocs d’eixe tipus il·lustrats amb altre estil per Cristina Durán.